У статті викладено розміркування щодо ставлення до медіа в умовах сучасного світу, що глобалізується та характеризується надзвичайною динамікою інформаційних процесів, контент яких все частіше спрямований на маніпулювання свідомістю. Аналіз філософської та наукової літератури засвідчив важливість глибшого ставлення до завдання формування «образу світу» через декодування медіареальності. Звертається увага на недостатність лише традиційних медіаосвітніх технологій для виконання цього завдання. Пропонується інший підхід, заснований на вихованні інтелекту, структура якого складається з п’яти елементів: компетентність, інтелектуальна активність, творчість, саморегулювання та унікальність. Підкреслюється важливість соціальних, психологічних та педагогічних досліджень розвитку інтелекту стосовно здатності формування «картини світу» через декодування медіареальності.
|