|
Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Календарь
| « Апрель 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
Використання інтерактивних методів та мультфільмів у профілактиці ризикованої поведінки: методичний посібник для спеціалістів, які працюють з бездоглядними та безпритульними дітьми та підлітками/За ред. Т. В. Журавель; Авт. кол.: Т. В. Журавель, Т. Л. Лях, О. М. Нікітіна. – К., 2010. – 168 с.
Медіа- та інформаційна грамотність: реком. бібліогр. список / уклад. Валентина Здановська; Укр. ін.-т нормат. інформ., журнал «Шкільний бібліотечно-інформаційний центр». — К., 2013
Сходинки до медіаграмотності: Програма для загальноос-вітніх навчальних закладів 2 – 4 класів/ Інститут інноваційних технологій і
змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих Національної акаде-мії педагогічних наук України, Академія української преси. – К.: АУП, ЦВП, 2014.
|
|