Добрый вечер! Cегодня: Воскресенье, 24.09.2017, 21:17
UNESCO

Медиа-информационная грамотность

Меню сайта
Каталог разделов
Мои статьи [36]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 12
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ресурсы
Форма входа
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Главная » Статьи » Мои статьи

    Друга міжнародна науково-методична конференція «Практична медіаграмотність»

    У форумі взяли участь більше 160 медіаосвітян з України, Вірменії, Фінляндії та Польщі. Медіапедагогіка України була представлена учителями загальноосвітніх навчальних закладів, науково-педагогічними працівниками вищих педагогічних навчальних закладів, закладів післядипломної педагогічної освіти, керівниками шкільних медіаклубів та медіагуртків, шкільних видань, співробітниками шкільних та публічних бібліотек, медіаекспертами, науковими співробітниками Національної академії педагогічних наук, Національної академії мистецтв та Національної академії наук України. На конференції на 6 секціях прозвучало 66 доповідей і презентацій, які будуть розміщені у відкритому доступі на порталі «Медіаосвіта і медіаграмотність» (http://medialiteracy.org.ua/).

    Цікавими були виступи представників міжнародної спільноти медіаосвітян. Голова Фінської асоціації з медіаосвіти Оллі Вестерінен розповів про всепроникний принцип упровадження медіаосвіти в Фінляндії. Польський експерт Агата Сотомська, яка координує медіаосвітні проекти Польського інституту кіномистецтва презентувала досвід реалізації трьох загальнопольських проектів, а саме кіноосвітніх проектів «Шкільна Фільмотека» (2009), Коаліція для кіновиховання (2011) та соціальної програми «Критикуй. pl”, що популяризує посеред молоді усвідомлені дискусії про кіно (2013). Делегація з п’яти вірменських медіаосвітян розповіла про досвід створення інноваційної комп’ютерної дитячої гри «Медіапоєдинок», яка має на меті розвиток критичного мислення.

    Українські медіаосвітяни – учасники конференції  ухвалили звернутися до Комітету Верховної ради з питань освіти та науки та Міністерства освіти і науки України з ініціативою щодо прискорення розроблення нормативно-правової бази упровадження медіаосвіти.

    Наталя Гейкина, вчитель початкових класів гімназії № 9 Сімферопольської міськради АР Крим відзначила неймовірну атмосферу синергії, яка була позначена конференція: «Тут зібрались ті, хто горить, кому цікаво, тут всі діляться і отримують. Здорово! Після цього отримуєш «підживлення» як мінімум на рік».

    Академія української преси з 2010 року визначила за провідний напрямок діяльності організації - розвиток та впровадження медіосвіти в Україні, позаяк медіаосвіта – один з усталених і апробованих способів формування попиту на якісний журналістський контент. Медіаграмотність є похідною та результатом медіаосвіти, це здатність адекватно сприймати та інтерпретувати медіатексти. На нашу думку, суспільство потребує цих навичок саме тепер, коли спостерігається новий виток сильного політичного та корпоративного контролю над основними медіаресурсами.

    АУП вбачає свою роль у формуванні та підтримці групи українських лідерів-медіапедагогів, залученні світового досвіду з впровадження медіаосвіти, підготовці та адаптації навчальних посібників. Було опубліковано та розповсюджено два видання першого в Україні підручника «Медіаосвіта і медіаграмотніть» (з відповідим грифом МОН), збірки «Практична медіаосвіта», створені навчальних програм з медіаграмотності для 8 класу та початкової школи, проведена серія тренінгових програм з медіаосвіти, зокрема, п’ять літніх та зимових шкіл для медіапедагогів.

    Проведення конференції стало можливим завдяки підтримці Міжнародного фонду «Відродження» та Програми У-медіа Інтерньюз Нетворк. Посольство Фінляндії в Україні уможливило візит Оллі Вестерінена, голови Фінської асоціації медіаосвіти, а Польський Інститут в Києві підтримав участь Агати Сотомської, координатора Польського інституту кіномистецтва. Візит делегації вірменських медіаосвітян став можливим завдяки підтримці програми «Схід-Схід» Міжнародного фонду «Відродження» та партнерству Центру медіаініціатив (колишнього Інтерньюз-Вірменія). Співробітники бібліотек отримали можливість взяти участь у заході завдяки підтримці програми «Бібліоміст».
    Статті Медіанавчання Агата Сотомська: Вчителі мають розуміти, що фільм – це теж медіатекст
    Відеофайли привітань та інтерв'ю у Блозі Іванова
    https://www.facebook.com/aupfoundation
    http://osvita.mediasapiens.ua/material/24434


    Источник: http://www.aup.com.ua/?cat=main&subcat=konf
    Категория: Мои статьи | Добавил: kte (06.11.2013) W
    Просмотров: 169 | Теги: Практична медіаграмотність | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: